Jaký vysavač?

Vaše dotazy na nás

Jaký vysavač?

Příspěvekod tejas » sob 03. led 2009 15:27:52

Dobrý den,
sháním na trhu vysavač pro domácnost ,abych jej mohl čistit,tzn. čistění prachu + čištění vodou.
Vaše nabídka je rozdělena na vysavače s vodním filtrem,multifunkční atd.Nejsem v tomto ohledu odborník,a tak se Vás žádám o radu,jaký byste si vybral druh,případně model. Hrabě
tejas

Re: Jaký vysavač?

Příspěvekod admin » sob 03. led 2009 16:05:03

Nepochopil jsem přesně, co sháníte. Můžete víc vysvětlit to "abych jej mohl čistit,tzn. čistění prachu + čištění vodou." ?
admin
Administrátor

Příspěvekod tejas » sob 03. led 2009 18:27:26

Myslím tím nadrámec bežného vysávání prachu,tzv.integrované vysávání s čištěním vodou.
tejas

Příspěvekod admin » sob 03. led 2009 18:51:04

Zjednodušeně - např.:
VAX 6151 (cca 10.000 Kč) vysává do sáčku. V případě potřeby sáček nahradíte vodní nádobou a nádobou s čistícím roztokem a můžete čistit koberce, čalounění, vnitřek auta apod.
LIV Aquafilter 2000 (cca 4.000 Kč) vysává vždy do vody. V případě potřeby dáte do přídavné nádobky čistící roztok a také můžete čistit.

Oba modely fungují dobře, zkoušeli jsme je, cena odpovídá komfortu vysavače, LIV spolehlivě vysaje i vyčistí, ale s VAXem se dělalo líp.

Pak je ještě Zelmer Vodník, cenově srovnatelný s LIV, ale několik let starý model Vodníka na LIV nedosáhl, hlavně po stránce údržby po práci.

Záleží na vás, kolik můžete zaplatit, jak moc vám záleží na komfortu, jak často vysáváte normálně, kolikrát budete čistit koberce, kolik jich máte, proč uvažujete o mokrém vysávání atd.
admin
Administrátor

Příspěvekod tejas » sob 03. led 2009 18:54:36

Děkuju za radu.
tejas

Re: ...a opět, jaký zvolit vysavač, děkuji za radu!

Příspěvekod Zdeníček » sob 03. led 2009 23:17:27